Minőségpolitika
Minőségpolitika
A Mosonmagyaróvári Karolina Kórház - Rendelőintézet fő célja, hogy az ellátási tevékenységeinek, minőségi színvonalának folyamatos fejlesztésével, a betegek érdekeinek állandó szem előtt tartásával, a mindenkori finanszírozási rendszerben biztosítsa az elérhető legmagasabb szintű ellátást és a betegek elégedettségét.
Ennek érdekében:
- Olyan minőségbiztosítási rendszert fejlesztünk ki és tartunk fenn, amely megfelel a szakmai elvárásoknak.
- Tudatosítjuk, hogy a minőségbiztosítás a vezetés minden szintjének feladata és felelőssége, melyet egyénileg és együttesen garantálnak.
- Betegbiztonsági program működtetése.
- Folyamatos szakmai továbbképzést biztosít.
- Az esetleges panaszokat azonnal kivizsgálja és megteszi a szükséges intézkedéseket.
- Gondoskodunk az egészségügyi és hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről.
- A kórház valamennyi dolgozóját ösztönözzük arra, hogy az egyenletes minőség érdekében
- munkájukkal és magukkal szemben fokozottan igényesek legyenek;
- az intézményünk minőségpolitikáját valamennyien megismerjék és elfogadják;
- folyamatos továbbképzéssel törekedjenek munkájuk színvonalának emelésére.
- Beszállítóinktól elvárjuk az általunk biztosított anyagok és szolgáltatások előírt és elvárható színvonalának garantálását.
Betegeink elégedettsége az igazi elismerése munkánknak, ezért minden olyan jelzés értékes és fontos számunkra, amely ezt igazolja, minden tevékenységünkkel kapcsolatos észrevétel újabb mérföldkő azon az úton, amely közelebb visz célunk megvalósításához.
Mosonmagyaróvár, 2024. január 1.
Dr. Jenei Júlia Kinga
mb.főigazgató